DSE 仔問係咪人地接駁大學之路UCHE環球專上書院就接駁傳銷之路

我是上年DSE畢業生, 想講傳言話UCHE環球專上書院係傳銷呢件事係假的, 因為我自己親身經驗所以更加想以過來人的身份講, 好多網上傳聞其實根本係假的, 係UCHE 都無發生過。

考完DSE 既人, 如果知道升唔到大學, 唔多唔少都會接觸到好似UCHE 呢一類既私人教育機構, 但唔好因為佢唔係大學開辦, 就代表佢一定係騙局, 傳聞UCHE以傳銷方法sell課程, 我想講我的同學, 大家都係自己報名的, 如果真係傳銷, 班sales 一早餓死了, 而且咁耐以黎, 我都真係一次都冇見過傳銷sales出現係UCHE 囉! 傳銷你我身邊都一定有人做, 果種”有客人冇家人”的性格, 相信大家都有一定有經驗……

大家可以入佢地website 度睇, 人地除左有3間分校外, 仲有同外國大學合作, 政府又認可, 仲有獎學金, 海外交流, 畢業同學分享等等, 如果傳銷公司, 就晨早將所有資源做洗腦分享會, 分享自己銀行存款, 跑車車匙, 現金磚, 而不是分享畢業同學仔到不同行業打工的經驗, 或者畢業旅行, 實習分享呢D囉 (Sorry 我係偏激左小小因為家人曾經中過招, 但就不開名邊間了)

留言